.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداری قائم‌شهر با خرید کارخانه نساجی مصادیق اقتصاد مقاومتی را محقق کرد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: نساجی مازندران با کوله‌باری از بدهی در معرض ورشکستی قرار دارد و نساجی قائم‌شهر هم در معرض فروش قرار گرفته بود که شهرداری به موقع وارد میدان شد و با خرید این واحد تولیدی، یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است.

به گزارش شمال نیوز،  آیت‌الله علی معلمی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عمومی سالانه اتحادیه آرامستان‌های کشور که به میزبانی شهرداری قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران ملت بزرگی است و می‌تواند روی پای خود بایستد، اظهار کرد: ولی گاهی راحت‌طلب‌ها کشور را به سوی وابستگی سوق می‌دهد و این خوب نیست.

وی افزود: سابقه شهری قائم‌شهر به 100 سال هم برنمی‌گردد و به‌واسطه وجود کارخانه نساجی قائم‌شهر و بعد نساجی مازندران صاحب نام شد ولی مدیران ما آن‌قدر بی‌همتی کردند که نساجی مازندران به یک سرمایه‌بَر و نه سرمایه‌گذار واگذار شد که نه تنها چیزی با خود به ارمغان نیاورد بلکه دو کارخانه نساجی به فلاکت افتاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نساجی مازندران با کوله‌باری از بدهی در معرض ورشکستی قرار دارد و نساجی قائم‌شهر هم در معرض فروش قرار گرفته بود که شهردار به موقع وارد میدان شد و با خرید این واحد تولیدی، یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است.

معلمی، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کارخانه نساجی قائم‌شهر خوب است و شاکله کارخانه با نیروهایش توسط شهردار حفظ شده است، اظهار کرد: این واحد تولیدی به سمت تولید پیش می‌رود.

وی در ادامه از واژه گورستان استفاده کرد و گفت: قبر برای همه آرامستان نیست و تنها کسانی در قبر احساس آرامش می‌کنند که مراقب رفتار و کردار خود باشند چرا که دنیا محل عبور است و گورستان ماندگار یوده و با مرگ نابود نمی‌شود.

به گزارش فارس، قرار بر این است تا تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری قائم‌شهر و اتحادیه آرامستان‌های کشور منعقد شده و طبق آن محصولات نساجی قائم‌شهر مورد استفاده قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.